Subject: Vs: Kooskõlastamiseks: Hiiumaal, Merekeskuse kinnistu juurdepääsu projekt; eskiis
From: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Oct 2024 14:23:42 +0300

Tere

Oleme koostamas Hiiumaale, Merekeskuse kinnistule juurdepääsutee projekti
ÜVK teenindamiseks. Selleks oleme vastavalt TRAM tingimustele ette näinud
kinnistule viiva asfalteeritud ristumiskoha, mis jätkub hiljem
kruusakattega. Põhimõtted:

*

	Tegu on pigem tüüp I vastava mahasõiduga, mis on kujundatud
konkreetse teenindussõiduki järgi.
*

	Ristumiskoha tugipeenrad on kavandatud 0,5m laiused, sest ka
riigitee enda tugipeenra laius on 0,5m
*

	Ristumiskoha asukoht vastab TRAM tingimustes toodud asukohale
*

	Ristumiskoha all truubi vajadus puudub, sest rajatav ristumiskoht
ei takista kuidagi pinnasevee kulgu riigitee servas

Palun tagasisidet, kas koostatud eskiis on Transpordiameti jaoks
vastuvõetav. Sobivuse korral liigume projektlahenduse koostamisega edasi.

Tänud ette peatse tagasiside eest!

Parimate soovidega / Best wishes

Meelis Kreevan
Diplomeeritud teedeinsener, tase 7
+372 5665 0034
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.roadexpert.ee <http://www.roadexpert.ee/>

  _____

Saatja: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ
Saadetud: kolmapäev, 2. oktoober 2024 14:22
Adressaat: Transpordiamet <[email-masked]>
Teema: Kooskõlastamiseks: Hiiumaal, Merekeskuse kinnistu juurdepääsu
projekt; eskiis

Tere

Oleme koostamas Hiiumaale, Merekeskuse kinnistule juurdepääsutee projekti
ÜVK teenindamiseks. Selleks oleme vastavalt TRAM tingimustele ette näinud
kinnistule viiva asfalteeritud ristumiskoha, mis jätkub hiljem
kruusakattega. Põhimõtted:

*

	Tegu on pigem tüüp I vastava mahasõiduga, mis on kujundatud
konkreetse teenindussõiduki järgi.
*

	Ristumiskoha tugipeenrad on kavandatud 0,5m laiused, sest ka
riigitee enda tugipeenra laius on 0,5m
*

	Ristumiskoha asukoht vastab TRAM tingimustes toodud asukohale
*

	Ristumiskoha all truubi vajadus puudub, sest rajatav ristumiskoht
ei takista kuidagi pinnasevee kulgu riigitee servas

Palun tagasisidet, kas koostatud eskiis on Transpordiameti jaoks
vastuvõetav. Sobivuse korral liigume projektlahenduse koostamisega edasi.

Tänud ette peatse tagasiside eest!

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.